> Support

Support

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Indien je een andere vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Algemene vragen

  1. Welk Pure Usenet pakket past bij mij?

    Het juiste Pure Usenet pakket sluit perfect aan op de snelheid van je internetverbinding. Een voorbeeld. Als je een internetverbinding (bijvoorbeeld ADSL) hebt van 25MB/s, past een Pure M pakket hier perfect bij. Heb je een 50MB/s internetverbinding dan is een Pure L pakket een geschikt pakket voor jou. Wil je met ongelimiteerde snelheid toegang tot Usenet? Kies dan voor een Pure XXL pakket.
  2. Hoe bestel ik een Pure Usenet pakket?

    Het bestellen van een Pure Usenet pakket is zeer eenvoudig. Kies het pakket dat bij je past en klik op "Bestel direct". Indien je al een pakket hebt (gehad) kun je nu inloggen. Heb je nog nooit een pakket besteld, kies dan voor "Registreren". Kies de periode waarvoor je je pakket wil afnemen (1 maand, 3 maanden, 6 maanden of 1 jaar). Volg de bestel- en betaalprocedure en je ontvangt binnen enkele minuten je toegangsgegevens voor Usenet.
  3. Hoe verleng ik mijn Pure Usenet pakket?

    Het verlengen van je Pure Usenet is erg simpel. Log in op Mijn Pure Usenet en klik op "Verlengen". Kies de periode waarvoor je je pakket wil verlengen (1 maand, 3 maanden, 6 maanden of 1 jaar). Volg de bestel- en betaalprocedure en je Pure Usenet pakket zal binnen enkele minuten verlengd zijn.
  4. Kan ik mijn Pure Usenet pakket opwaarderen?

    Het opwaarderen van je Pure Usenet is erg simpel. Log in op Mijn Pure Usenet en klik op "Wijzigen" en vervolgens op ‘Opwaarderen’. Kies je nieuwe Pure pakket en kies de periode waarvoor je je pakket wil afnemen (1 maand, 3 maanden, 6 maanden of 1 jaar). Volg de bestel- en betaalprocedure en je Pure Usenet pakket zal binnen enkele minuten opgewaardeerd zijn.
  5. Kan ik mijn Pure Usenet pakket afwaarderen?

    Het afwaarderen van je Pure Usenet is erg simpel. Log in op Mijn Pure Usenet en klik op "Verlengen". Kies je nieuwe Pure pakket en kies de periode waarvoor je je pakket wil afnemen (1 maand, 3 maanden, 6 maanden of 1 jaar). Volg de bestel- en betaalprocedure en je Pure Usenet pakket zal binnen enkele minuten afgewaardeerd zijn.

    Let op! Bij het afwaarderen van je Pure Usenet moet je huidige pakket verlopen zijn.

Technische vragen

  1. Wat kan ik doen aan een "502" melding?

    De 502 foutmelding kan op 2 manieren voorkomen.

    1. 502 - Access denied to your node
    Deze foutmelding wil zeggen dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct zijn. Let op! Je gebruikersnaam is je e-mail adres en je wachtwoord heb je zelf gekozen tijdens het registreren.

    2. 502 - You've reached your maximum number of simultaneous connections
    Deze foutmelding wil zeggen dat je het maximum aantal gelijktijdige verbindingen voor je Pure Usenet pakket hebt overschreden. Een overzicht van het maximum aantal gelijktijdige verbindingen voor jouw pakket is terug te vinden in Mijn Pure Usenet.
  2. Wat betekent Mbps?

    Een Mbps (ook wel Mbit) is een aanduiding voor de snelheid van gegevensoverdracht. Bij veel internetproviders wil dit ook nog wel eens als "MB" geschreven worden.
  3. Wat betekent retentie?

    Retentie staat voor het aantal historische dagen dat een bericht of artikel op te vragen is op onze Usenet servers nadat deze er door iemand is opgezet. Stel iemand heeft 3 jaar (1095 dagen) geleden een bericht of artikel geplaatst op Usenet, dit bericht valt nog binnen onze huidige retentie (1100 dagen) en is dus nog op te vragen. Zou dit bericht of artikel 4 jaar (1460 dagen) geleden op Usenet geplaatst zijn, dan zou dit bericht of artikel helaas niet meer op te vragen zijn via onze Usenet servers.